XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYy. Nunc maximus vitae sapien rutrum porttitor. Fusce blandit posuere odio nec eleifend.
Prawdopodobnie nie zdarzyło się jeszcze w dziejach, by firma dystrybuująca lub produkująca kosmetyki publikowała tego rodzaju materiał,
i to w załączeniu do serii produktów, które przecież chce sprzedać.
My postanowiliśmy podjąć to ryzyko.
Ponieważ o dalszym sukcesie rynkowych kosmetyków znajdujących się w tym zestawie zadecydujesz Ty, Szanowna Konsumentko, a nie działania reklamowe, zaczniemy od zdradzenia pierwszego sekretu kosmetologii:
REKLAMY KOSMETYKÓW PRZEWAŻNIE KŁAMIĄ!
Reklamy Kremów Przeciwzmarszczkowych Kłamią Praktycznie Zawsze!
Obiecują nabywcom znikanie istniejących zmarszczek, czego nigdy żaden krem sprawić nie zdołał.
Trików jest wiele.
Kremy bywają „ inteligentne”, dostępne tylko w aptekach, ekologiczne”, a także energizujące, wytwarzane z wody polodowcowej, w technologii NASA, z nanoproduktów, holistycznie, lub z udziałem różnych cudownych substancji ( przykładowy wybór z reklamy tylko w Polsce, tylko w okresie VI – VIII2006):
Asebial, Eijitsu (japońska mandarynka) Agor, Algi (czerwone, birmańskie, olbrzymie, hawajskie,modyfikowane) Alkany, Lauryny, Mirastyna, Architektyl, Bioaddase, Tehalose S, Cybet, Eledeina, Propandial, Bolus, Alba, Koloidy, Oczar wirginijski, Celadon, Rozmaryn, Drzewo herbaciane, Densyfina, Kasztanowiec, Wiórki panamskie, Jojoba, Kwas (winowy, sorbowy,
urakanowy, gamma – amino masłowy) Lawenda, Longoza, Pestki pigwy, Czekolada, Paczula, Szyper, Bułgarska Róża, Fangipani, Ambra, Strywektyna, Matryca Peptydowa, Euglena, Alfafla, Łoczyga, Kinetyna, Argirelina, Malina Moroszka, Dziki Bratek, Aquapotyna 3, Niosomy, Olbrot,
Makadamia, Woda ,, Żywa”, Wyciąg z (ciecierzycy, sosny patagońskiej, trawy morskiej) i dziesiątki mieszanek chemicznych o trudnych nazwach lub roślin, o których nikt nie słyszał…
Czy naprawdę odbiorcy reklam w to wierzą?
Najpewniej tak, przynajmniej w jakiejś części, bo inaczej rynek reklamy kosmetyków nie byłby oceniany globalnie na prawie 100 miliardów (!) dolarów (USD)…